Qwoater Extended uitgebreid met audittrail, managementinformatie en méér

Om méér uit je dossiers te halen en je voor te bereiden op de Algemene Verordening Gegevensbescherming is een aantal nieuwe functies aan Qwoater Extended toegevoegd. In dit blog lees je meer over de laatste uitbreidingen.

Volg wie documenten gelezen hebben

Door de toevoeging van een aantal nieuwe indicatoren kun je van ieder document nu direct zien wie het document gelezen hebben. Bij ieder document wordt door middel van iconen getoond welke rollen het document gelezen hebben. Zo zie je in één oogopslag of een document al door de provider, werkgever, werknemer of afdelingsmanager gelezen is.

Snel documenten genereren voor meerdere werknemers

In aanvulling op het genereren van documenten voor individuele werknemers, is het nu ook mogelijk om met een druk op de knop documenten te genereren voor groepen werknemers. Bij het genereren van documenten selecteer je eenvoudig voor welke werknemers je een document wilt genereren, hiervoor kun je eventueel ook filters gebruiken. Na selectie van de gewenste werknemers en de te gebruiken template, worden de gegenereerde documenten automatisch in de dossiers van de geselecteerde werknemers opgeslagen.

Raadpleeg de audittrail

Door Qwoater worden alle bewerkingen en raadplegingen van documenten opgeslagen in de audittrail. Omdat je vanuit de Algemene Verordening Gegevensbescherming bijna niet zonder audittrail kunt, hebben we de audittrail opvraagbaar gemaakt. Je kunt de audittrail van een document nu opvragen om bijvoorbeeld inzicht te krijgen in wie op welk moment een document opgeslagen, geraadpleegd of gewijzigd heeft.

Meer inzage is beter advies!

De dossiers in Qwoater groeien snel. Voor meer inzage en grip op de dossiers van je klanten, kun je nu overzichtelijke informatie over de inhoud van dossiers opvragen. Zo zie je direct welke documenten er in het werkgeversdossier van een klant zitten, inclusief alle bijbehorende werknemersdossiers. Ook zijn dashboards beschikbaar waarmee je bijvoorbeeld kunt zien of van iedere werknemer een kopie van een identiteitsbewijs aanwezig is en of er regelmatig beoordelingsverslagen worden opgeslagen in het dossier. Allemaal handige informatie om je klanten nog beter te kunnen adviseren!

Op het helpdeskportaal is de handleiding beschikbaar met meer informatie over het gebruik van deze nieuwe functionaliteit.

Deel dit artikel:

Facebooktwitterlinkedinmail
Support