Bullens Accountants | Klantcase
Bullens Accountants: “Niets meer via de post of per e-mail, maar alles overzichtelijk in een online omgeving.” Wanneer jouw familiebedrijf bekend staat om persoonlijke aandacht voor klanten, wil je dit natuurlijk in iedere samenwerking waarmaken. Daarom is dat bij Bullens Accountants een van de belangrijkste pijlers. Maar welke rol speelt documentenopslag daarin? En hoe zorg […]
Grant Thornton | Klantcase
Grant Thornton: “Werken met Qwoater en de Document Hub scheelt tijd én is toekomstbestendig” Werk jij, net als Iris de Vos, HR-adviseur bij Grant Thornton, veel met klantdossiers? Dan herken je vast de dagelijkse struggle van veel tijd kwijt zijn aan dossiers overzetten, autorisatie aanvragen en het handmatig heen en weer verplaatsen van documenten. Iris wist […]
De Hooge Waerder | Klantcase
De Hooge Waerder: “Zonder goede documentenopslag is goede klantbediening niet waar te maken” Heb je als groot accountantskantoor te maken met verschillende afdelingen, dan is een goede samenwerking natuurlijk essentieel. Je wil met gemak samenwerken aan een document én deze uitwisselen met elkaar. En hoe zorg je ervoor dat je documentenuitwisseling nog steeds soepel loopt, als jouw kantoor zich samenvoegt met een ander kantoor? Ervaringsdeskundige én manager Personeelsdiensten bij De Hooge Waerder, Ramon […]