Centraliseer met onze Document Hub voor eens en voor altijd de opslag van je klantdossiers en koppel de Hub vervolgens eenvoudig aan jouw applicaties. Zo werk je altijd applicatie-onafhankelijk, super-efficiënt en helemaal veilig.
De documenten uit je klantdossiers staan verspreid over je practice management-systeem, mail, netwerkschijven, DMS en meer. Alles bij elkaar zoeken is – laten we eerlijk zijn – een rotklus.
Want met het onderhouden van interne én externe dossiers, weet niemand wat ergens de laatste versie van is. Dus vraag je het voor de zóveelste keer na bij je collega.
Ondertussen voelt het switchen naar een nieuwe applicatie als het beklimmen van Mount Everest: al die documenten verzamelen en overzetten is een loodzware tocht.
Kan dat niet slimmer? Tuurlijk wel! Met de Document Hub breng je jouw klantdossiers voor eens en voor altijd op orde.
Nieuwsgierig naar de Document Hub?
Ontdek ‘m zelf in een gratis demo!
45 min. Vrijblijvend.
De documentapplicaties waar jij al mee werkt én de Document Hub? Een match made in heaven. Log in met onze eigen interface en pas functionaliteiten naar wens aan. Of koppel met applicaties uit de accountancy en bewerk en beheer je documenten vanuit daar.
Na afronding van het proces in Hix sla je aangiftes automatisch op in de Hub.
Ook maak je met deze koppeling digitaal ondertekenen makkelijker en veiliger!
Sla bedrijfsdocumenten uit AFAS na
het verwerken van een workflow automatisch, centraal én veilig op
in de Document Hub.
Misschien is ‘ie je bekend: onze eigen interface voor de Document Hub.
Hier lees je meer.
Laat het ons gerust weten, dan fixen we het!
Na afronding van het proces in Hix sla je aangiftes automatisch op in de Hub.
Ook maak je met deze koppeling digitaal ondertekenen makkelijker en veiliger!
Sla bedrijfsdocumenten uit AFAS na
het verwerken van een workflow automatisch, centraal én veilig op
in de Document Hub.
Heb je per se een andere applicatie nodig om te werken met de Document Hub? Nee – we’ve got you covered. QwoaterDIRECT is onze eigen interface waarmee je heel eenvoudig jouw documentenopslag beheert. Dit zit bomvol handige functionaliteiten die je naar eigen wens aanpast. Hieronder een kleine greep uit het assortiment!
Iris de Vos, HR-adviseur
Werken met Qwoater en de Document Hub scheelt tijd én is toekomstbestendig!
Lees caseRamon Wortelboer, Manager
Het wordt steeds belangrijker om met meerdere partijen in documenten te werken. Dankzij Qwoater verzorgen wij voor onze klanten een AVG-proof methodiek. Hierdoor zijn wij én onze klanten klaar voor de toekomst!
Lees caseJoop Marsman, teamleider salarisadministratie
Niets meer via de post of per e-mail, maar alles overzichtelijk in een online omgeving.
Lees caseRamon Wortelboer, Manager
Het wordt steeds belangrijker om met meerdere partijen in documenten te werken. Dankzij Qwoater verzorgen wij voor onze klanten een AVG-proof methodiek. Hierdoor zijn wij én onze klanten klaar voor de toekomst!
Lees caseDit is een aparte oplossing die wij aanbieden voor auditors en hun klanten. Hiermee stel je een veilige en eenvoudige oplossing aan je klanten beschikbaar voor distributie van auditrapporten aan opvragende partijen.
Stel je bijvoorbeeld ISAE 3402- en SOC 2-verklaringen op voor klanten? Dan gebruik je QwoaterRAPPORTEN om deze te laten delen door je klanten met derde partijen. Zo ontlast je jouw klanten en houd je controle over de verspreiding van de rapporten.