www.qwoater.nl

mob_logo-default
dit_after
green-top-right
cream-sub

Webinar: Document Hub voor jouw accountantskantoor

Kost het vinden of opvragen van dat ene document uit je klantdossier jou bakken met tijd? Staan alle documenten verspreid opgeslagen over je e-mail, CRM en allerlei vakapplicaties? En blijft je kantoor daarnaast maar werken met huidige applicaties, omdat niemand zijn vingers wil branden aan een tijdrovende en complexe documentmigratie?  

 

Dat klinkt als een eindeloze documentnachtmerrie. Time to wake up! Met je huidige, generieke DMS ga je deze problemen namelijk écht niet oplossen. Het kan vele malen slimmer, met de Document Hub. Dat is dé centrale en veilige plek voor klantdossiers in de accountancy.  

 

Prachtig statement natuurlijk, maar hoe zit dat nou precies in elkaar? Je ontdekt het op 27 juni om 13.00 uur tijdens ons webinar “Next generation DMS: de Document Hub voor de accountancy”.

Document Hub vs. DMS: wie wint de battle?

Waarschijnlijk werk je op dit moment met een klassiek DMS of iets dat daarop lijkt. En ja, daar kun je je documenten in kwijt, maar een DMS in de accountancy gaat zijn doel voorbij. Omdat het een generieke oplossing is, past het niet in jouw kantoor. En dat levert behoorlijk wat gedoe op, want collega’s slaan de documenten zó nog overal en nergens op. Security, who? 

 

Daarnaast krijg je een hoop werk voor je eigen kiezen (of die van een dure consultant): het inrichten, het updaten en onderhouden en het bouwen van koppelingen. En da’s nog lang niet alles. Laten we eerlijk zijn: een klassiek DMS lost jouw documentfrustraties niet op. Zo’n generieke oplossing in de accountancy pas gewoon nét niet lekker. 

Webinar over de Document Hub

Dat kan slimmer, dat kan Qwoater. En voilà, toen was daar de Document Hub! Maar wat zijn precies de verschillen met een DMS? Welke voordelen levert het op voor mijn kantoor? Hoe zit het met koppelingen? Wat doe ik bij een migratie? Kan ik wel veilig documenten delen? Allemaal terechte vragen die nu mogelijk bij je opkomen. 

 

Ernesto vertelt het je allemaal op 27 juni en geeft antwoord op al jouw vragen. Zo weet jij straks: 

 

  • Waarom werkt een DMS in de accountancy niet werkt 
  • Wat de Document Hub precies is én hoe koppelt met je applicaties 
  • De verschillen tussen een klassiek DMS en de Document Hub 
  • Wat de Document Hub jouw kantoor oplevert

Praktische informatie

Webinar Next generation DMS: de Document Hub voor de accountancy
Datum Donderdag 27 juni 
Tijd 13:00 – 13.45 uur 

Ben je erbij?

Benieuwd wat de Document Hub voor jouw kantoor kan betekenen? Dan wil je dit niet missen! Meld je hier aan.

pen_doos-after
dms-plant-btm
dark-black-br
white_top-lt
blue_btm-left
clip-image

Boek je demo

Is het echt zó makkelijk?
Ontdek het zelf in een gratis demo!

Gratis, 45 min. Vrijblijvend.

green_btm-left
top_left-blue

Volg ons op LinkedIn en mis niks!