Koppel met Qwoater en bespaar tijd!

Structureren

archiveren

Archiveren

structureren

Delen

delen

Creëren

creëren

Koppelen met Qwoater

Als cloud leverancier binnen de accountancy heb je vaak met documenten te maken die onderdeel zijn van de cliëntdossiers bij jouw klanten. Naarmate het gebruik van documenten toeneemt, vraagt dit meer aandacht wat ten koste gaat van je kernfunctionaliteit. Door te koppelen met Qwoater los je dit op en maak je het voor je klanten mogelijk om document-afhandeling efficiënter uit te voeren. Qwoater richt zich enkel op documentbeheer en functionaliteit binnen de accountancy-branche en al haar stakeholders.

Wil je meer weten over het koppelen met Qwoater?

Koppelen met Qwoater

6 redenen om te koppelen met Qwoater

  • null

    Altijd de nieuwste functionaliteiten

    Qwoater implementeert doorlopend nieuwe functionaliteiten. Deze zijn automatisch beschikbaar via onze API. Je beschikt dus altijd over de nieuwste functionaliteiten zoals digitaal ondertekenen of koppelingen.

  • null

    Flexibele autorisatiestructuur

    Door onze flexibele autorisatiestructuur kun jij exact instellen welke partijen geautoriseerd zijn om documenten te bekijken en te bewerken. Je kunt de autorisatiestructuur aanpassen op de rollen die jouw clouddienst ondersteund.

  • null

    Centrale dossieropbouw

    Met Qwoater kun je alle documenten uit een dossier op één centrale plek opslaan. Hierdoor hebben jouw klanten vanuit alle gekoppelde clouddiensten steeds toegang tot nieuwe, relevante stukken uit een dossier.

  • null

    Naadloze integratie

    Je kunt onze functionaliteiten integreren op relevante plekken binnen jouw clouddienst. Zo wordt documentverwerking een naadloos onderdeel van de businessprocessen van jou en van je klanten.

  • null

    Altijd AVG-proof

    Door onze ervaring met HR-dossiers borgen we de privacy en beveiliging van jouw dossiers. Het voldoen aan de AVG voor ander andere de bewaartermijn kun je overlaten aan Qwoater. Daarnaast zijn we SOC2 gecertificeerd, daarmee ben je altijd verzekerd van kwalitatieve dienstverlening.

  • 6

    Gebruik van Qwoater kanaal

    Qwoater bedient een groot aantal kantoren (o.a. 70% van de top 30 accountancy- en administratiekantoren). Door te koppelen met Qwoater breid je jouw bereik uit en bied je klanten meer toegevoegde waarde.

Interesse om te koppelen met Qwoater?

Kies de optie die het beste bij jou past 

Optie 1 | Qwoater API

Alle cliënt gerelateerde documenten zijn via onze API op te halen en op te slaan. Naast HR-documenten valt te denken aan: administratie- jaarrekening, advies-, fiscaal- en assurance dossiers.

Optie 2 | Via partner

HR-documenten kun je op werkgever (klant) en werknemer niveau aangeleveren. Dit kan uiteraard via onze eigen API maar wordt ook beschikbaar gesteld door sommige partners zoals Loket.nl.

Optie 3 | Volledige integratie 

Naast het uitwisselen van documenten kun je Qwoater volledig integreren in je applicatie (zoals bijvoorbeeld Loket.nl). Door deze manier van koppelen krijg je alle functionaliteiten in je eigen applicatie beschikbaar. Bijvoorbeeld:

  • Documentgeneratie
  • Automatische bewaar- en vernietigingstermijnen
  • Digitaal ondertekenen
  • Documenten delen met derden

Optie 4 | Single Sign On

Gepland voor tweede helft 2021.

Interesse om te koppelen met Qwoater?

Brochure cloud management

Download de brochure

Voordelen van Qwoater

Qwoater in het kort

  • Digitaal ondertekenen

    Digitaal ondertekenen

  • Beveiligen van documenten

    Documenten optimaal beveiligd

  • Onbeperkte omvang van dossiers

    Onbeperkte omvang
    van dossiers

  • Documenten doorzoekbaar maken

    Documenten doorzoekbaar maken

  • Op de juiste wijze meta-dateren van documenten

    Metadata vastleggen op documenten

  • Bewaar- en vernietigingstermijnen worden automatisch gehandhaafd

    Bewaar- en vernietigingstermijnen
    worden automatisch gehandhaafd

  • Classificeren en indelen van documenten

    Classificeren en indelen van documenten

  • Mutaties worden in audittrail geregistreerd

    Mutaties worden in audittrail
    geregistreerd

  • Documenten op veilige wijze deelbaar maken

    Documenten op veilige wijze
    deelbaar maken

  • Veelgestelde vragen

    Ondersteuning voor documenten en dossiers in de accountancy- en administratie-branche: o.a. de jaarrekening, audits, salaris, advies.

Controlle over jouw dossiers met QwoaterDIRECT

Koppel met Qwoater en bespaar tijd

Neem contact met ons op 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Aanmelden
Support