Qwoater: waar we voor staan en naartoe gaan

Qwoater biedt dé oplossing voor accountants voor de opslag van alle cliëntdocumenten in een veilig, deelbaar en overzichtelijk cliëntdossier. Beheer, deel, structureer en archiveer al jouw cliënt- en HR-dossiers veilig en online. Met Qwoater behoud je controle over alle documenten van je cliënten.

qwoater-waar-we-voor-staan-en-naartoe-gaan
het-qwoater-concept

Het Qwoater concept

Een juiste en complete inzage in alle documenten en contact met jouw cliënt blijft een grote uitdaging voor jou als accountantskantoor. Deze uitdaging oplossen kan volgens ons alleen met een centraal cliëntdossier die alle verschillende expertises binnen het kantoor gebruiken.

Niet alleen collega’s en stakeholders moeten toegang verkrijgen tot dezelfde documenten (indien geautoriseerd), maar hetzelfde dossier moet ook eenvoudig beschikbaar gesteld worden aan alle cloud-oplossingen die je als accountantskantoor gebruikt.

Qwoater heeft dit concept in de kern van haar oplossing gerealiseerd. Zo onderscheiden we ons van vele andere oplossingen die in gebruik zijn voor de opslag van cliëntdocumenten binnen de accountancy en daaraan gerelateerde branches.

De voordelen van Qwoater

Efficiëntere processen

Alle betrokkenen werken met Qwoater vanuit hetzelfde cliëntdossier. Dit scheelt veel tijd. Het verwerken van bijvoorbeeld e-mails met bijlagen wordt hiermee verleden tijd. Ook is het voor iedere betrokkene duidelijk welke documenten actueel zijn, aangezien iedereen met dezelfde bron documenten werkt. Afstemming met collega’s of het secretariaat om de juiste versie te vinden, hoeft niet meer.

Effectievere dienstverlening

Veel kantoren maken onderscheid tussen de applicatie voor het interne cliëntdossier en het externe cliëntdossier met de documenten die een klant aanlevert of inziet. Bij Qwoater wordt dit verschil niet meer gemaakt. Dit zorgt voor meer effectiviteit, want het slepen met documenten is niet meer nodig.

Extra dienstverlening aan je klanten door een compleet klantbeeld

Met Qwoater heeft iedereen op kantoor toegang tot hetzelfde cliëntdossier. Hierdoor is het voor alle collega’s duidelijk welke dienstverlening aan een cliënt wordt geleverd en welke zaken spelen. Dit zorgt dat afdelingen beter samenwerken en tot meer en betere dienstverlening komen.

De ambitie van Qwoater

Qwoater werkt hard om dé oplossing te zijn binnen de accountancybranche voor het centraal opslaan van alle cliëntgerelateerde documenten en correspondentie. Wij optimaliseren daarvoor alle documentgerelateerde cliëntprocessen en ontzorgen accountants en de door hen gebruikte SaaS-oplossingen ten aanzien van het documentbeheer.

documenten-direct-bewerken-groot
de-functies-van-qwoater-in-het-kort-

De functies van Qwoater in het kort

  • Inzicht in dossiercompleetheid
  • Rechtsgeldig digitaal tekenen
  • Eenduidige toegang tot (delen van het) cliëntdossier voor kantoor, cliënt, en andere betrokkenen.
  • Uitgebreide autorisaties op basis van rol, klantgroepen en documenttypes.
  • E-mailnotificaties bij inbreng documenten (door bijvoorbeeld je cliënt)
  • Automatische vernietigingstermijnen

Wil jij ook veilig, deelbaar en overzichtelijk cliëntdossiers beheren met dé software voor accountants en daaraan gerelateerde branches? Download dan nu onze brochure!

Aanmelden
Support